Room- & Desk booking, Digitale Receptie
We zijn blij dat weer meer collega’s elkaar op kantoor kunnen ontmoeten. Maar voorlopig gaan we nog niet terug naar wat we gewend waren. Het aantal werkplekken is in veel kantoren drastisch teruggeschroefd, soms met wel 70-80 procent, waardoor de verhouding tussen thuiswerken en werken op kantoor definitief veranderd lijkt. Het beheer van werkplekken, vergaderzalen en bezoekers wordt plots onmisbaar voor (bijna alle?) organisaties. Daarom hebben we dit portfolio sterk uitgebreid met verschillende mogelijkheden en smaken voor grote én kleine organisaties. Herbekijk het webinar waarin al deze oplossingen worden toegelicht:
Controleer in een oogwenk de beschikbaarheid van een vergaderzaal en boek deze binnen enkele seconden. Er zijn diverse mogelijkheden om een vergaderzaal te reserveren: direct via een online platform, via Outlook, rechtstreeks via het touchscreen bij de vergaderruimte of via een App. Onze tools helpen u bij het optimaal gebruik maken van alle ruimtes. Het zoeken naar een vergaderzaal, onnodige leegstand, onderbrekingen tijdens de vergadering en dubbele boekingen behoren dus tot het verleden.
Flexibele werkplekken worden persoonlijk. Controleer in één oogopslag de bezettingsstatus van werkplekken en boek er binnen enkele seconden één. Log in met uw persoonlijke NFC-kaart of compatibele smartphone. Het bureau kan zich onmiddellijk aan uw persoonlijke zit- of stahoogte verstellen.
En als u niet op kantoor bent, zorgt de slimme app ervoor dat u altijd en overal een werkplek kunt boeken. Deze handige app is zowel beschikbaar voor Android als iOS.
Digitale zelfregistratie zorgt voor een professionele en moderne registratie van bezoekers. Conform GDPR-wetgeving. Zo kan uw receptionist(e) zich blijven richten op zijn of haar kerntaken en worden onbemande recepties mogelijk. Na aanmelding ontvangt de betreffende medewerker een e-mail (of SMS) om de gast op te halen aan het onthaal. De software toont een real time overzicht van wie er in het gebouw is of is geweest. Daarnaast voldoet de organisatie ook direct aan de GDPR-eisen van de EU van bezoekersregistratie.
De bijhorende reporting-tool biedt u inzage in de bezettingsgraad van de werkplekken en vergaderzalen. Hieruit blijkt misschien dat minder vaste werkplekken nodig zijn maar meer flex-desk, huddle rooms of vergaderzalen. Dankzij deze data kunt u de kantoorruimte optimaliseren en de (kosten)efficiëntie vergroten.
Ervaar het allemaal van dichtbij in het kantoor te Mechelen.