Service overeenkomsten
BIS|Econocom heeft een volledig programma Service Level Agreements (SLA’s) ontwikkeld, waarmee u onze mogelijkheden op het gebied van support, garantie en/of onderhoud zó kunt combineren, dat het optimale serviceprogramma voor uw audiovisuele & ICT oplossingen en ruimtes ontstaat. Dankzij ons uitgebreid SLA programma bepaalt u zelf het serviceniveau, haalt u nog meer voldoening uit uw investering en weet u zeker, dat u niet voor diensten betaalt waar u geen gebruik van wilt maken.
De Service Level Agreements van BIS|Econocom bieden u kwaliteit, gebruikersgemak en extra zekerheid. Het eenvoudigste SLA biedt recht op telefonische support; bij de meest uitgebreide versie maakt u aanspraak op telefonische support, een BIS|Econocom Replacement Warranty op locatie, het lokaliseren en oplossen van een eventuele storing én op preventief onderhoud (preventive maintenance).
Naar analogie van onze Service Level Agreements op onze hardware, heeft BIS|Econocom ook een volledig programma Software Maintenance Agreements (SMA’s) ontwikkeld, waarmee u onze mogelijkheden op het gebied van ICT services optimaal voor uw situatie benut. In de SMA leggen wij samen met u precies vast van welke services u gebruik wilt maken en met welke regelmaat. Hierdoor weet u precies waar u op kunt rekenen en betaalt u niet voor diensten waar u geen gebruik van maakt.
Van de meest eenvoudige SMA tot de meest uitgebreide SMA; u profiteert altijd van kwaliteit, gebruikersgemak en extra zekerheid. Naast de standaard SMA’s is het ook mogelijk een SMA op maat te maken, waarin exact uw eisen en wensen zijn vastgelegd. Vraag een van onze adviseurs om meer informatie.