Storing & Onderhoud

Minimaliseer risico’s. Maximaliseer kwaliteit, betrouwbaarheid en gemak.

Net Promoter Score van BIS|Econocom Belux

NPS is een gemakkelijk en overzichtelijk meetinstrument om met één enkele vraag de tevredenheid van onze klanten te meten. De vraag die gesteld wordt om de NPS score te meten gaat als volgt: “Hoe waarschijnlijk is het dat u BIS|Econocom zou aanbevelen aan een vriend of collega?” Deze loyaliteit heeft een positieve invloed op het groeipotentieel van onze organisatie. NPS staat voor ‘Net Promoter Score’ en is een meetinstrument dat in 2003 ontwikkeld is door Fred Reichheld van Bain & Company in samenwerking met het bedrijf Satmetrix. Het doel was om een eenduidige index te bepalen waarmee organisaties zichzelf kunnen benchmarken, over de tijd of tussen verschillende afdelingen, organisaties of sectoren.

Wij hanteren reeds 2 jaar deze index en kunnen nu representatieve data aan onze klanten voorleggen:

Promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
Neutrals = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
Detractors = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

Volgens Reichheld scoort het gemiddelde Amerikaanse bedrijf minder dan +10 op de NPS, terwijl de best scorende organisaties zich situeren tussen de +50 en +80

Ondanks het feit dat BIS|Econocom alleen samenwerkt met A-merk leveranciers, die bekend staan om de betrouwbaarheid en kwaliteit van hun portfolio, gebeurt het helaas soms dat een product defect raakt of door kwaliteitsverlies niet meer voldoende presteert. In die gevallen kunt u vertrouwen op de storing & onderhoudsservice van BIS|Econocom.

Wij zien het als één van onze kerntaken om u te ontzorgen op het gebied van service en onderhoud. Daarbij stellen wij ons proactief op; o.a. door storingen te voorkomen, storingen te verhelpen, in te spelen op wensen en adviserend op te treden bij vaker voorkomende problemen. Doel hiervan is natuurlijk om de functionaliteit uw audiovisuele oplossingen te waarborgen. Om dit te realiseren werkt BIS|Econocom met een vast omlijnd serviceplan, waarin het niveau van de serviceverlening, de rapportagefrequentie etc. zijn vastgelegd.

Uw mogelijkheden met de BIS|Econocom service Storing & onderhoud:

  • Onbeperkte helpdesk support via telefoon, e-mail, chat en video
  • Remote overnemen van uw systemen voor ondersteuning en oplossing
  • Lokaliseren en oplossen van storingen bij opdrachtgevers op locatie
  • Vervangende apparatuur met minimaal gelijkwaardige specs
  • Reparatie onder garantie in het gecertificeerde BIS|Econocom repair center
  • Preventive Maintenance; inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Het BIS|Econocom support team heeft alle benodigde certificeringen en opleidingen om uw oplossingen goed te beheren, onderhouden en servicen. Zo zijn onze technische medewerkers VCA VOL gecertificeerd; een gevolg van het feit dat BIS|Econocom als organisatie VCA** gecertificeerd is. Verder beschikt dit team over de relevante technische documentatie om problemen te plaatse te kunnen oplossen. Hierbij kunt u o.a. denken aan technische (CAD) blokschema’s, kabeltracés en kabelplannen.

Meer weten over uw voordelen met storing & onderhoud? Neem vandaag nog contact op.

Wilt u nu een storing melden? Ga naar onze contactpagina.

Ga terug naar de Services.

Nieuws

Barco ClickShare end-of-service? Stap nu over naar de all-in-one videobar

Barco ClickShare end-of-service? Stap nu over naar de all-in-one videobar

Alles over Workplace Management in één whitepaper. Download ‘m nu

Alles over Workplace Management in één whitepaper. Download ‘m nu

Voorkom risico's met verouderde apparatuur - stap over naar Barco ClickShare Conference

Voorkom risico's met verouderde apparatuur - stap over naar Barco ClickShare Conference

nieuws