Social Media
Met de toenemende mate waarmee organisaties via social media communiceren groeit ook de vraag naar mogelijkheden om social media te integreren in narrowcasting campagnes. BIS|Econocom Digital Signage koppelt uw social media campagne met o.a. Twitter, Foursquare, Facebook, Google+ en LinkedIn.
Met BIS ID, het BIS|Econocom concept voor aansprekende Narrowcasting, is het weergeven van uw social media communicatiestromen zeer eenvoudig. BIS ID verzamelt – na de koppeling door onze development specialisten - automatisch de gewenste data van de door u geselecteerde media en geeft deze data op een creatieve manier weer in uw Narrowcasting template. Doordat alles geheel automatisch gaat heeft u geen omkijken naar het up to date houden van uw Narrowcasting campagne.
De mogelijkheden zijn haast onbeperkt. U heeft geheel zelf de keus welke (social) media op welke plaats en op welk moment moeten worden getoond. Uiteraard gecombineerd met de andere informatie uit uw narrowcasting campagne. Denk aan weergave van twitterberichten waarin specifieke keywords voorkomen, zoals uw organisatie- of productnaam, of juist de door uw organisatie verzonden tweets of een combinatie ervan. Maar ook aan het tonen van het aantal likes van uw Facebook bedrijfspagina, het vertonen van een timeline met berichten van iedereen rondom uw Facebook of LinkedIn profiel, het aantal personen dat via Foursquare op uw locatie heeft ingecheckt of weergave van uw eigen Youtube afspeellijst behoren tot de mogelijkheden.
Het BIS|Econocom Narrowcasting team denkt graag mee met de mogelijkheden voor uw organisatie.