Interne desktop communicatie

Houd je thuiswerkers betrokken met interne communicatie op desktop niveau

Digital signage speelt binnen veel organisaties een belangrijke rol bij de interne communicatie. Met displays op strategische locaties in het pand worden medewerkers geïnformeerd en gemotiveerd. Maar wat als je collega’s niet op kantoor zijn maar thuis of ergens anders werken? Hoe zorg je dan voor een visuele overdracht van informatie en hoe houd je je medewerkers betrokken en gemotiveerd?

Daar komt nog bij dat we – sinds we zijn gaan thuiswerken - meer dan ooit worden overspoeld met informatie via e-mail, samenwerktools, intranet etc. Interne communicatie dreigt in dit geweld onder te sneeuwen, terwijl dit juist nóg belangrijker is geworden om de connectie met je medewerkers te behouden. Een manier van communiceren waarmee de informatie de medewerker bereikt zonder dat die daar iets voor hoeft te doen, biedt hiervoor een krachtige oplossing!

Breid je signage oplossing eenvoudig uit voor bereik thuis

Met de desktop module breid je jouw digital signage oplossing eenvoudig uit naar desktop niveau. Zodra een medewerker zijn PC opstart of het apparaat in slaapstand gaat, ziet hij of zij automatisch de digital signage content. Dat kan dezelfde content zijn als op de schermen op kantoor, maar dat hoeft zeker niet. Het is eenvoudig om content te laten zien, die specifiek is afgestemd op de remote werkende collega’s. Net als de normale signage oplossing is het mogelijk groepen aan te maken voor hele doelgerichte communicatie.

Maak je medewerkers alert op belangrijke informatie

Naast digital signage content is het mogelijk om belangrijke informatie naar medewerkers te pushen. Breng in drie klikken een actie, nieuw product, IT update, etcetera onder de aandacht. Medewerkers hebben de vrijheid om door te klikken of de mededeling te sluiten en later te raadplegen. Bij calamiteiten, zoals een ontruiming, kan er direct een alarm naar iedere PC gestuurd worden die beeldvullend verschijnt.

Waarborg de corporate identity via log in scherm en achtergrond

Je medewerkers zien hun log in scherm meerdere keren per dag. Perfect dus om korte mededelingen weer te geven of meer betrokkenheid bij je organisatie te creëren. Ook de bureaubladachtergrond kan centraal beheerd worden zodat iedereen dezelfde achtergrond heeft, geheel in lijn met jouw identiteit. Staat ook nog eens heel professioneel tijdens (externe) meetings.

Interesse?

Heb je interesse in deze uitbreiding van je digital signage oplossing om medewerkers ook thuis te informeren, betrekken en je identiteit uit te dragen? Of wil je meer weten over signage in het algemeen?
Bel BIS|Econocom: 015 287 487 of neem contact op via de mogelijkheden rechts.

Ga terug naar Narrowcasting.

Gratis advies? Vraag het een expert:

015 287 487
Vraag / Offerte

Neem een kijkje in onze digitale showroom

Bekijk al onze ruimtes in 360°

Referenties

Bayer
Bayer

Bayer - AV-oplossingen voor ‘The Wings’ in Diegem

lees meer
meer referenties