Bestaande oplossingen
Wist je dat je ook bestaande AV & IT oplossingen kunt omzetten naar een passend AV-as-a-Service contract? Dat bied je direct interessant mogelijkheden.
Het feit dat je eigenaar bent van audiovisuele & IT apparatuur levert weinig op voor je organisatie. Uiteindelijk gaat het erom dat je medewerkers de systemen onbezorgd (kunnen) gebruiken, toch? Stel dat je collega’s gewoon met de gerealiseerde oplossingen en ruimtes kunnen blijven werken en dat je tegelijkertijd het geld dat nu “vast zit” in deze oplossingen vrij kan maken om te investeren in groei, innovatie, marketing? Zou je dat willen?
Dat kan. Wij nemen de apparatuur en eventuele aanverwante zaken tegen boekwaarde over. Je houdt wat je al hebt en profiteert direct van de voordelen van het gebruik, zonder de lasten van het bezit (zoals bv. onderhoud en reparatie). Zelfs als de afschrijvingen op investeringen nog in volle gang zijn. Het vrijgekomen kapitaal is direct beschikbaar voor kernactiviteit of investeringen. De looptijd van het contract bepaal je zelf.
Op basis van je oorspronkelijke facturen en aanschaf- en/of boekwaarde bepalen wij het termijnbedrag voor de door jou gewenste contractduur. Hierbij zullen we je verrassen met een uiterst scherpe calculatie. Na verkoop van de assets aan BIS|Econocom ontvang je één factuur per periode.
Bel BIS|Econocom: 015 287 487 of gebruik de contactmogelijkheden rechts. Je kunt ook verder lezen op deze speciale actiepagina en daar je gegevens achterlaten. Wij nemen dan contact met je op.